Продавець МК Мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
28 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

ул. Благовещенская, 34, Запоріжжя, Україна
Залишити відгук
МК Мебель
+380 (99) 906-95-45

Повернення товару

Обмін і повернення товару протягом 14 днів після покупки


У відповідності зі статтею 9 «Закону про захист прав споживачів», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:

  1. Обміну або поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вживанні і не має слідів іс користування: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
  2. Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
  3. Збережена в цілості упаковка товару та всі її компоненти.
  4. Збережені комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.
  5. Пред'явлений товарний чек або накладну, що підтверджують факт покупки товару в нашому магазині. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в випадку відсутності грошей в касі, протягом максимум 7 днів.
  6. Вартість транспортних послуг по поверненню товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.

 

Самовивіз


Товар (меблі) за яким здійснюється самовивіз, цілісність такого перевіряється на нашому складі в присутності зав. складом, а деталі, які прийшли в непридатність в процесі доставки і підйомі не співробітниками нашої фірми, безкоштовній заміні не підлягають.

 

При отриманні товару замовник зобов'язаний має право:

 

  1. Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику.
  2. Оглянути зовнішній вигляд, все влаштовує.
  3. Оглянути всі скляні елементи (у тому числі і дзеркала на предмет цілісності (сколи, тріщини, подряпини тощо).
  4. Оглянути всі фасади, на предмет різних дефекти (подряпини, відколи й т. п.).
  5. Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т. п. відповідно до бланка замовлення.
  6. Заміни перелічених вище деталей після прийняття товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.

 

Поверненню не підлягають такі товари:


Знижені в ціні товари.

  • Зібрані або пошкоджені після покупки товари.
  • Матраци (без упаковки/з порушеною упаковкою або колишні у вживанні).
  • Товари, які виконувалися або привозилися під індивідуальне замовлення.

Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальний, виготовлений під розміри та / або в певних тканинах покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)).

Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються у повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця і перевірки цілісності комплектності поверненого товару. В разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів.

Ці умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Компания осуществляет свою деятельность в соответствии с действующим законодательством Украины, в частности, Законом Украины «О защите прав потребителей» в редакции от 15 декабря 1993 года № 3682-XII с последующими изменениями и дополнениями и Правилами продажи товаров на заказ и на дому у покупателей (Утверждены приказом Министерства внешних экономических связей и торговли Украины от 29.03.99г. №199).

 

Рекламации


При возникновении проблем с качеством товара, (механические повреждения отдельных частей), пожалуйста, свяжитесь с нашим менеджером для быстрейшего решения этой проблемы. Выполнение претензий по рекламации, недокомплектации осуществляется обычно на следующий день, но не позже чем в 3-х дневный срок.

  • Присутствовать при приеме товара лично или передать такое право своему представителю.
  • Осмотреть внешний вид, все ли устраивает.
  • Осмотреть все стеклянные элементы (в том числе и зеркала) на предмет целостности (сколы, трещины, царапины и т. п.).
  • Осмотреть все фасады, на предмет различных дефектов (царапины, сколы и т.п.).
  • Требовать комплектацию товара, цвет, наполнение, количество и т. п. согласно бланка заказа.


Гарантийные обязательства не распространяются на следующие неисправности:

  • естественный износ или исчерпание ресурса;
  • случайные повреждения (дефекты, причиненные клиентом или третьим лицом);
  • повреждения в результате стихийных бедствий (природных явлений);
  • повреждения, возникшие вследствие небрежного отношения или использования (несоблюдение температурного режима, воздействие жидкости, запыленности, механическое повреждение);
  • пошкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу.вигляді.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner